• diz
  •  > 
  • Projecten
  •  > 
  • Digitale (interactieve) inrichting Rabobanken

Digitale (interactieve) inrichting Rabobanken

 

diz heeft inmiddels vele Rabobank filialen voorzien van publieksbestendige digitale oplossingen. De producten zijn allemaal uitgevoerd in de Rabobank huisstijl, en voorzien van het Rabobank logo. Op deze wijze is een zeer herkenbare productgroep ontstaan, die tot op de dag van vandaag wordt uitgebreid met nieuwe oplossingen. Een greep uit de mogelijkheden:

  • Openingstijden display: digitaal scherm met openingstijden, afgewisseld met commerciële boodschappen, ook in de etalage/raamkozijn mogelijk.
  • Aanmelden bezoekers: Bezoekers kunnen zich via een interactief touchscherm (digitale receptie) aanmelden, de betreffende medewerker/afdeling krijgt een melding dat het bezoek is gearriveerd. Ook kunnen bezoekers aanvullende (lokale) informatie verkrijgen (wachtverzachter).
  • Wayfinding: Om voor elke bezoeker de meest optimale route te bepalen is een digitale interactieve oplossing een must. Met behulp van een touchscreen kan de gebruiker met een zoekfunctie de bestemming(en)/personen selecteren waaruit dan een gepersonaliseerde routing volgt. Optioneel kan deze route zelfs afgedrukt en meegenomen worden.
  • Wachtruimte: Internetwerkplekken of internetbankieroplossingen. Optimale veiligheid door de niet-zichtbare
    bekabeling en publiekbestendige uitvoering. Een privacyscreen is optioneel.
  • Service/klant contact centrum: Digitaal medium waarop de bezoeker contact (beeld en/of geluid) kan zoeken met een specialist op een andere locatie.
  • Narrowcasting: Beeldschermen in behuizing ten behoeve van het tonen van eigen boodschap/reclame/informatie. Een juiste mix van dynamische weergave van landelijke- en lokale content.
  • Spreekkamers: (Draaibare en verstelbare) monitoropstellingen. Uitgevoerd met naar keuze een webcam, een microfoon, speakers/geluidskoepel (of telefoonhoorn). Uw klanten kunnen fysiek of op afstand geholpen worden met deskundig advies. Beeldschermen met informatie (commerciële uitingen en/of persoonlijke informatie) aan de wand. Ook is het mogelijk op een aantrekkelijke en effectieve wijze gericht boodschappen te pushen via beeldschermen.
  • Smartwall: Diverse (interactieve) digitale oplossingen, geïntegreerd in een fraaie “Smartwall”. Dit is de blikvanger waarmee optimale service verleend wordt aan klanten.

Ook voor uw organisatie heeft diz de juiste oplossingen, desgewenst uitgevoerd in een perfect passend of opvallend design.