diz loopt voorop met self-service en hospitality in ziekenhuizen
diz is als ontwerper en fabrikant van aanmeldzuilen betrokken bij vele projecten in de zorgsector. Zo’n 9 jaar geleden begon de self-service revolutie met het plaatsen van aanmeldzuilen in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in ‘s-Hertogenbosch. Inmiddels zijn er vele ziekenhuizen in Nederland waar onze aanmeldzuilen in gebruik zijn. Ook in ziekenhuizen in België, Duitsland en Oostenrijk worden de self-service kiosken veelvuldig ingezet via onze partners en resellers.
Met aanmeldzuilen werkt u snel, efficiënt en niet onbelangrijk: het bespaart kosten.
Waarom aanmeldzuilen in ziekenhuizen?
- Snel, gemakkelijk en comfortabel aanmelden.
- Meer privacy bij het aanmelden.
- Doordat patiënten nu meer inzicht krijgen wanneer ze opgeroepen worden uit de wachtkamer, kunnen ze ervoor kiezen eerst te wachten in de centrale hal of het restaurant.
- Met de zuilen kan de wettelijke Identificatieplicht (veiligheid) uitgevoerd worden.
- Om op een eigentijdse manier met patiënten te communiceren.
- Ontlasten poliklinieken.
- Baliemedewerkers hebben meer tijd om zich op andere werkzaamheden te richten.
- Patiënt beschikt altijd over actuele informatie over de afspraak en de route ernaartoe.
Kies ook voor de fabrikant met de meeste ervaring, gecombineerd met de beste partners gespecialiseerd in ziekenhuis-EPD’s en koppelingen met uw ZIS. Ook voor uw situatie is er een passende oplossing!
Hoe werkt het aanmelden in de praktijk?
Onderstaande voorbeelden geven een goede indruk van de werkwijze en de vele mogelijkheden van onze aanmeldzuilen.